Gyakran Ismételt Kérdések

Szállítás

Milyen szállítási költségek merülnek fel?


Megrendelésedet a Tshirt Shop Kft. 10.000 Ft összeg feletti vásárlás esetén díjmentesen szállítja.
Minden 10.000 Ft feletti megrendelést 1.500 Ft-os díj ellenében tudunk kiszállítani Magyarország területén belül.




Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?


Az azonnal rendelkezésre álló termékeket általában 2-4 munkanapon belül kiszállítjuk.




Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam fel?


Ha ellenőrizni szeretnéd, hogy a rendelésedet helyesen adtad-e fel, akkor azt az általunk e-mailben elküldött rendelési visszaigazolásban tudod megnézni.




Hogyan követhetem nyomon a rendelésem?


Ha meg szeretnél bizonyosodni a rendelésed szállítási státuszáról, használd a szállítási visszaigazolásban található nyomkövetési kódot. Minden egyes kiküldött csomagra külön szállítási visszaigazolást kapsz, amely a csomagkövetés linkjét is tartalmazza. Így követni tudod, hogy merre jár a csomagod és mikor kerül kézbesítésre.




Kérhetem a csomagomat egy csomagpontra vagy csomagátvevő helyre is?


Igen, a csomagot kérheted csomagpontra is.




Hova küldhetem vissza az árut?


Visszaküldési cím: 1107 Budapest, Árpa utca 10.





Fizetés

Milyen fizetési móddal tudok fizetni?


Az alábbi fizetési módok közül választhatsz: Visa kártyás fizetés, MasterCard kártyás fizetés vagy fizetés utánvéttel (bankkártya és készpénz).




Mit jelent a SEPA, az IBAN és a BIC/SWIFT kód?


A SEPA a Single Euro Payments Area (Egységes Európai Fizetési Övezet) rövidítése. Így hívják a nemzeti és európai fizetési forgalom új egységes szabályozását. Az IBAN (International Bank Account Number, nemzetközi bankszámlaszám) esetében egy olyan azonosító számról van szó, amely a jövőben valamennyi nemzeti számlaadatot (Németországban számlaszámot és bankazonosítót) helyettesít. A BIC (Business Identifier Code), vagy más néven SWIFT kód olyan nemzetközi szabványos bankazonosító kód (hasonlít a német bankazonosítóra), amellyel a fizetési szolgáltatókat világszerte egyértelműen azonosítják.




Van lehetőség részletfizetésre?


Jelenleg sajnos nem kínálunk részletfizetési opciót.




Kapok fizetési visszaigazolást a fizetéskor?


Amennyiben bankkártyát választottál fizetési módként, akkor a rendelésed csak az eredményes fizetési folyamatot követően zárul le. Ezért ennél a kettő fizetési módnál a fizetési visszaigazolás közvetlenül a böngésződ ablakában jelenik meg.




Miért utasítottátok el a bankkártyás fizetésemet?


Ha nem sikerült a bankkártyával történő fizetés, annak különböző okai lehetnek. Például elképzelhető, hogy rosszul adtad meg az adataidat vagy részünkről jelentkezett technikai hiba az oldalon. Alternatívaként az utánvétes fizetési módot tudjuk felajánlani.




Mikor terhelitek meg a bankkártyámat?


A vásárolt termékeket a fizetési folyamattal foglaljuk le neked. Csak a termék feladásakor terheljük meg a bankkártyádat a leszállított termékek teljes összegével.




Mikor és hogyan kapom meg a számlámat?


A számlát e-mailben kapod meg, közvetlenül azután, hogy a rendelésed teljes egészében kiszállításra került.





Rendelés

Van minimális rendelési érték?


Alapesetben nincs minimális rendelési érték, azonban a fizetés utánvéttel opciónál elképzelhető, hogy el kell érned egy minimális rendelési értéket, viszont ez esetben természetesen előzetesen informálunk.




Van maximális rendelési érték?


Általában nincs a rendeléseknek felső határa. A rendelési összeg maximális mértéke a kiválasztott fizetési szolgáltatótól függ.




Mobillal vagy tableten keresztül is rendelhetek?


Természetesen tabletedről vagy okostelefonodról is rendelhetsz. Ehhez egyszerűen látogass el weboldalunkra a böngésződ segítségével. A weboldal megjelenítését speciálisan mobil eszközökre is optimalizáltuk.




Törölhetem a rendelésemet, ha még nem kézbesítették?


A már leadott rendeléseket sajnos nem áll módunkban törölni.




Megváltoztathatom a szállítási címemet egy már visszaigazolt rendelés esetén?


Megértésedet kérjük, hogy a szállítási cím utólagos megváltoztatására nincs lehetőség. Mivel a rendeléseket azonnal feldolgozzuk, sajnos nem tudjuk biztosítani annak megváltoztatását. Amennyiben a megadott szállítási cím nem található, vagy a küldeményed nem kézbesíthető, akkor az visszakerül hozzánk.




Szükségem van ügyfélfiókra, ha vásárolni szeretnék?


Nálunk a webshopon nincs szükség semmilyen bejelentkezésre.




Mit csináljak, ha a kívánt termék már nem kapható?


Ne aggódj, elképzelhető, hogy a jövőben még lehetőséged lesz megrendelni a kívánt terméket. Azonban sajnos nem tudjuk pontosan megmondani, hogy egy termék mikor lesz ismét elérhető.




Készíttethetek egyedi grafikás pólót?


Egyedi grafikás nyomtatásért kérlek keresd kollégáink egyikét a Kapcsolat menüpont alatt.





Reklamáció

Ha nem sikerül kiszállítani a terméket, mennyi időbe telik, mire visszakapom a pénzem?


Ahogy beérkezett hozzánk a csomag és ellenőriztük azt, a számlaösszeget 14 napon belül, általad a rendeléskor megadott fizetési módon juttatjuk el hozzád.




Hogyan tudok reklamálni?


Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék bármilyen módon nincs rendben, akkor természetesen ingyenesen visszaküldheted nekünk a terméket. Amint a termék beérkezik hozzánk és ellenőriztük, indul a jóváírás azon az úton, amit fizetési módként megadtál. Az ügyfélszolgálat munkatársai örömmel segítenek a reklamációd lebonyolításában.




Kapok visszaigazolást arról, hogy megkaptátok-e a visszaküldött csomagomat?


Igen, a visszáru beérkezését követően visszaküldési visszaigazolást kapsz tőlünk e-mailben.




Mit tehetek abban az esetben, ha műszaki problémáim adódnak az oldalon?


Arra törekszünk, hogy a webáruházunkkal mindig nagyszerű vásárlási élményt kínáljunk neked. Ha valamilyen technikai problémát tapasztalsz, vagy valami nem úgy működik, ahogy azt elvárnád, kérjük jelezd nekünk. Örülünk a visszajelzéseknek és igyekszünk a hibát mihamarabb kijavítani. Írj nekünk egy rövid üzenetet, lehetőség szerint egy képernyőfotót mellékelve a sales@tshirtshop.hu címre. Ahhoz, hogy webáruházunk valamennyi funkcióját ki tudd használni, azt ajánljuk, hogy mindig a böngésződ legfrissebb változatát használd! Ezért kérjük ellenőrizd, hogy a webböngésződ aktuális változatát használod-e, aktiválva van-e a JavaScript és hogy a sütik (cookie-k) használatát jóváhagytad-e.





Kollekciók
Infó
Elérhetőség

06 70 391 9688
06 70 650 0488

06 30 246 6086

sales@tshirtshop.hu

Kövess minket
  • Grey Facebook Icon

Minden jog fenntartva © 2020