Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Rendelés

Van minimális rendelési érték?

Alapesetben nincs minimális rendelési érték. A fizetés utánvéttel opciónál azonban elképzelhető, hogy el kell érni egy minimális rendelési értéket. Ez esetben természetesen előzetesen informálunk.

Van maximális rendelési érték?

Általában nincs a rendeléseknek felső határa. A rendelési összeg maximális mértéke a kiválasztott fizetési szolgáltatótól függ.

Mobilról és tabletről is rendelhetek?

Természetesen tabletről vagy okostelefonról is rendelhetsz. Ehhez egyszerűen látogass el weboldalunkra a böngésződ segítségével. A weboldal megjelenítését speciálisan mobil eszközökre is optimalizáltuk.

Törölhetem a rendelésemet ha még nem kézbesítették?

A már leadott rendeléseket sajnos nem áll módunkban törölni.

Megváltoztathatom a rendelési címemet, egy már visszaigazolt rendelés esetén?

A szállítási cím utólagos megváltoztatására sajnos nincs lehetőség. Ez ügyben szíves megértését kérjük. Mivel a rendeléseket azonnal feldolgozzuk, sajnos nem tudjuk biztosítani annak megváltoztatását. Amennyiben a megadott szállítási cím nem található, vagy a küldeményed nem kézbesíthető, akkor az visszakerül hozzánk.

Szükség van ügyfél fiókra ha vásárolni szeretnék?

Nem szükséges regisztrálni ha vásárolni szeretne.

Mit csináljak, ha a megvásárolni kívánt termék nem kapható?

Ne aggódj, elképzelhető, hogy a jövőben még lehetőséged lesz megrendelni a kívánt terméket. Javasoljuk, hogy érdeklődjön a megadott elérhetőségek egyikén, hogy a közel jövőben elérhető lesz e még a termék. Azt azonban sajnos nem tudjuk pontosan megmondani, hogy a hiányzó termékeink mikor lesznek ismét elérhetők.

Van lehetőség egyedi grafikás póló készíttetésére?

Ez ügyben kérjük keressen fel minket a Kapcsolat menüpont alatt megadott elérhetőségek egyikén.

 

Fizetés

Milyen fizetési móddal tudok fizetni?

Master Card és Visa kártyás fizetésre van lehetőség, valamint készpénzes utánvétre és előre átutalással fizetni.

Mit jelent a SEPA, az IBAN és a BIC / SWIFT kód?

A SEPA a Single Euro Payments Area (Egységes Európai Fizetési Övezet) rövidítése. Így hívják a nemzeti és európai fizetési forgalom új egységes szabályozását. Az IBAN (International Bank Account Number, nemzetközi bankszámlaszám) esetében egy olyan azonosító számról van szó, amely a jövőben valamennyi nemzeti számlaadatot (Németországban számlaszámot és bankazonosítót) helyettesít. A BIC (Business Identifier Code), vagy más néven SWIFT kód olyan nemzetközi szabványos bankazonosító kód (hasonlít a német bankazonosítóra), amellyel a fizetési szolgáltatókat világszerte egyértelműen azonosítják.

Van lehetőség osztott vagy részlet fizetésre?

Sajnos nem kínálunk részlet és osztott fizetési opciót.

Kapok fizetési visszaigazolást?

Amennyiben bankkártyát választott fizetési módként, akkor rendelése csak az eredményes fizetési folyamatot követően zárul le. Ezért ennél a fizetési módnál a fizetési visszaigazolás közvetlenül a böngésző ablakában jelenik meg.

Miért utasították el a bankkártyás fizetésemet?

Ha nem sikerült a bankkártyával történő fizetés, akkor elképzelhető, hogy átmenetileg technika hiba lépett fel vagy rosszul adta meg az adataidat. Kérjük ellenőrizze adatait! Ha az újbóli próbálkozás sem sikerül ajánljuk figyelmébe az utánvétes fizetési módot.

Mikor terhelik meg a bankkártyámat?

Felhívjuk figyelmét, hogy a megrendelés a fizetési folyamattal foglaljuk le. Bankkártyájára a rendelés összege, viszont csak a termék feladását követően terhelődik.

Mikor és hogyan kapom meg a számlát?

Számlát e-mailben fogja megkapni, közvetlenül azután, hogy a rendelése kiszállításra került.

 

Szállítás

Milyen szállítási költségek merülnek fel?

Amennyiben rendelése nem haladja meg a 10.000 Ft-ot és valamelyik előre fizetési módot választotta, a házhoz szállítás költsége + 1270 Ft Magyarországon belül.

Ha utánvéttel kíván fizetni, és a rendelése nem haladja meg a 10.000 Ft-ot, úgy a házhoz szállítás költsége + 1650 Ft az ország határain belül.

Megrendelésedet a Tshirt Shop Kft. 10.000 Ft összeg feletti vásárlás esetén díjmentesen szállítja.

Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?

A kért termékeket, a rendelés leadásától számított 3-5 munkanapon belül szállítjuk.

Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam e le?

Ha ellenőrizni szeretnéd, hogy a rendelésedet helyesen adtad-e fel, akkor azt az általunk e-mailben elküldött rendelési visszaigazolásban tudod megnézni.

Hogyan követhetem nyomon a rendelésem?

Ha meg szeretnél bizonyosodni a rendelésed szállítási státuszáról, használd a szállítási visszaigazolásban található nyomkövetési kódot. Minden egyes kiküldött csomagra külön szállítási visszaigazolást kapsz, amely a csomagkövetés linkjét is tartalmazza. Így követni tudod, hogy merre jár a csomagod és mikor kerül kézbesítésre.

Kérhetem a csomagomat csomagpontra vagy csomagátvevő helyre is?

Igen, csomagodat kérheted csomagpontra is.

Hova küldhetem a visszárut?

Visszaküldési cím: 1107 Budapest, Árpa utca 10.

 

Reklamáció

Ha nem sikerül kézbesíteni a megrendelést, mennyi időbe telik, hogy a pénzt visszakapjam?

Ahogy beérkezett hozzánk a csomag és ellenőriztük azt, a számlaösszeget 14 napon belül, általad a rendeléskor megadott fizetési módon juttatjuk el hozzád.

Hogyan tudok reklamálni?

Abban az esetben, ha a kiszállított terméket nem találta rendben, akkor természetesen ingyenesen visszaküldheti. Amint a termék beérkezik hozzánk ellenőriztük, majd ez után történik meg a jóváírás. A  jóváírás azon fizetési módon fog megtörténni amit korábban megadott. Az ügyfélszolgálat munkatársai készségesen segítenek a reklamációja lebonyolításában ezért forduljon hozzánk bizalommal.

Kapok visszaigazolást arról, hogy megkapták e a visszaküldött csomagomat?

Igen, e-mailben fog visszaigazolást kapni, a visszáru beérkezését követően.

Mit tehetek ha műszaki problémákba ütközöm a honlap használata során?

Arra törekszünk, hogy a webáruházunkkal mindig nagyszerű vásárlási élményt adjon Önöknek. Ha valamilyen technikai problémát tapasztal vagy valami nem úgy működik, ahogy azt elvárná, kérjük jelezze. Örömmel vesszük visszajelzéseiket és igyekszünk a hibát mihamarabb kijavítani. Ha jelezni szeretné a weboldalon észlelt hibát, kérjük írjon nekünk egy rövid üzenetet, lehetőség szerint egy képernyőfotót mellékelve a sales@tshirtshop.hu címre.

Ahhoz, hogy webáruházunk valamennyi funkcióját ki tudja használni, azt javasoljuk, hogy mindig a böngészője legfrissebb változatát használja! Ezért kérjük ellenőrizze, hogy a webböngészője aktuális változatát használja-e, valamint hogy aktiválva van-e a JavaScript és hogy a sütik (cookie-k) használatát jóváhagyta-e.

 

 

 

Az oldal tetejére